Hello..

Dagen är snart slut. Jag borde...... så mycket men jag tänker faktiskt skjuta det på morgondagen. Jag gjorde en såå god lax idag. Frysta laxfileér, citronsaft, salt, peppar, olivoja och massor med ost. In i ugnen 200 grader i 30 minuter. Smarrigt som fan!
Filmen vi såg ikväll var riktigt bra. Efter 15 minuter trodde jag att jag skulle behöva genomlida två timmar dålig film. Men filmen blev bättre och bättre och på slutet kom det en tår eller två. Se den! Thor hette den, glömde nästan skriva det.
Dagen är snart slut. Jag borde...... så mycket men jag tänker faktiskt skjuta det på morgondagen. Jag gjorde en såå god lax idag. Frysta laxfileér, citronsaft, salt, peppar, olivoja och massor med ost. In i ugnen 200 grader i 30 minuter. Smarrigt som fan!
Filmen vi såg ikväll var riktigt bra. Efter 15 minuter trodde jag att jag skulle behöva genomlida två timmar dålig film. Men filmen blev bättre och bättre och på slutet kom det en tår eller två. Se den! Thor hette den, glömde nästan skriva det.

Kommentarer
Postat av: Lina

Lägg till grädde, cremefraich, lite hummerfond, dill och kräftstjärtat så får du något som också är otroligt gott! förutsätt att du gillar kräftor förstås.

2011-05-10 @ 23:43:30
URL: http://olinao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0