Hjälpa mig?

Känner mig otroligt ful idag. Kul att ha en sån dag när man verkligen behöver vara fin. Ingenting hjälper. Jag var såå nära att svischa iväg och köpa en hårfärg. Jag tycker ärligt talat att det är svårare att se fin ut i blont hår, iaf osminkad. Nu har jag duschat och ska bara piffa till mig lite. Men jag vet inte och har ingen inspiration till hur jag ska ha håret. Smink?, hur sminkar man sig när man är blond? Man kan inte vara lika mörk som vanligt va? Världsliga problem, Japps! Men just idag har jag en sån dag. Jag måste få gnälla över helt obetydliga saker. Hjälp mig nu snälla ni!

Hur ska jag ha håret ikväll?

Fläta på sidan? - det känns inte så party kanske?
Ruffsit utsläppt? - då kommer det bli super fluffigt senare eftersom det är regnväder och jag inte kan hålla fingrarna från håret.
Uppsatt - lite hår fram och resten i ett ruffs uppsatt bak.
Annat förslag?!

Kommentarer
Postat av: sanna

hahah vad du är rolig hanna=) jag tycker det är fint när du har halv uppsatt so m du har ibland.

2011-05-28 @ 11:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0