It´s raining man halleluja..

Ja orkar inte känna efter hur regnet känns idag. Jag hade förväntat mig en kväll med grillat, kubb och utemys. Men vädret ville annat så nu sitter jag här med nerdragna persienner och stänger ute all kyla och plask. Jag vaknade av sendrag imorse, jag trodde jag skulle dö. Jag klarar verkligen inte av smärta alls. Jag ska ställa in mitt huvud till positivt tänkande, så jag är glad hela dagen. Jag har blitt mycket bättre på att ändra planer som är uppsatta! Så idag gäller det att hitta nya ideér. Jag åker med Johanna på gymmet snart. Sen blir det utetid med Ballen. Sen matlagning med tjejerna. Sen spelkväll. Sen dans. Sen sova och sen är det en ny dag.

Det enda jag verkligen känner att känns bra idag är att jag ska umgås med fina vänner ikväll och min mage. Jag tror tamefan att den börjat dra ihop sig lite. Den känns inte alls lika pösig, men fortfarande väldigt pösig haha..

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag tycker oxå den ser ut att ha dragit ihop sig!

2011-05-27 @ 12:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0