Kladdkakesug

Det jag tänkte ta upp först här är att jag var så sjukt sugen på kladdkaka igår att det gick så långt att jag satte på ugnen. Men sen skärpte jag mig och åt absolut ingenting. Fattar inte hur jobbigt det där suget kan vara. Igår ville jag mest bara äta äta och äta allt. Jag åt tex en hel gurka.
Hur gör ni för att stoppa suget? Jag kan gå en promenad, borsta tänderna, blogga, ringa någon eller lägga mig på spikmattan. Det sjuka är ju att suget bara håller i sig en stund och sen äre bra.
Det jag tänkte ta upp först här är att jag var så sjukt sugen på kladdkaka igår att det gick så långt att jag satte på ugnen. Men sen skärpte jag mig och åt absolut ingenting. Fattar inte hur jobbigt det där suget kan vara. Igår ville jag mest bara äta äta och äta allt. Jag åt tex en hel gurka.

Hur gör ni för att stoppa suget? Jag kan gå en promenad, borsta tänderna, blogga, ringa någon eller lägga mig på spikmattan. Det sjuka är ju att suget bara håller i sig en stund och sen äre bra.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag brukar dricka te med grädde och kokosfett :)

2011-05-02 @ 19:26:13
URL: http://emeliemaria.wordpress.com
Postat av: sanna

haha, vad du är härlig och DUKTIG!!=) en hel gurka, haha det var ju bra=) jag tyckte dina egna tips var rätt bra, kommer inte på nått bättre. En god kopp te (yogi te) liqoruice är super god, även sweet chai!=)

2011-05-02 @ 19:54:33
Postat av: Daniella

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 10:40:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0