Lång söndag

Mitt huvud har gått på högvarv idag, finns så mycket man kan göra. Frågan är vad jag vill göra. Jag ska ta mig en ordentlig funderare under denna vecka sen på fredag ska jag glömma allt och hela helgen ska jag njuta av underbart sällskap. Jag ska även ringa varenda företag jag vill jobba på, för jag vill så jävla gärna ha ett jobb helst igår!

Jag har totalt glömt bort frågestundsfrågorna.. ska fixa det så fort jag har tid(& ser piggare ut)!

Det är skolvecka denna vecka och eftersom det blitt som det blitt i skolan så tänker jag vara tok fokuserad på precis allt annat. Har redan lite inbokat Sex hos Anne, cirkus, två träningar på klubben och massor med promenader.
Nu BigBrother nerbäddad i sängen med Baltazar och Skrotan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0