Läs och begrunda


Kommentarer
Postat av: sara

kan du inte ha en frågestund nån dag? :)

2011-05-08 @ 14:17:10
Postat av: Catrine

Jag röker trots att jag vet alla nackdelar med det. Det finns ingen bra ursäkt till varför jag egentligen röker. Jag gör det för samma dumma förklaringar som står i artikeln, det är gott, jag är beroende och bla bla bla. Men helt ärligt så bryr jag mig inte om att sluta heller. ELler ja, nu har jag inget annat val då jag inte kommer ha råd, men så fort jag får råd igen kommer jag börja och det vet jag själv om.



Vi rökare är också människor och ingen har någon som helst rätt att se ner på oss just för att vi har en last i livet!

2011-05-09 @ 14:48:59
URL: http://catrinejonsson.blogspot.com
Postat av: Marion

Jag tycker nästan synd om folk som röker då det verkar otroligt svårt att sluta röka.



Jag fick använda astmamedicin varje dag när jag bodde hos mamma (rökare), men när jag flyttade hemifrån så behöver jag endast ta ett par gånger per år, och då oftast för att det är dåligt väder, för att jag har överansträngt mig eller blivit upprörd... Så jag hoppas att barn slipper vara upp i rökande föräldrar då det fördärvade min barndom :(

2011-05-10 @ 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0