Nu blev jag lite glad..

Fick ett sms om att jag såg smal ut på Lindas blogg. Klickade in mig och kikade och ja jag ser inte dunder tjock ut. Skönt att jag ser lite smalare ut. Jag känner mig inte alls smalare än för 15 kilo sedan. Jag sa det till min syster häromdagen. Att jag ser likadan ut som när vi åkte till Spanien. Hon höll inte med. Men jag känner ändå så. Jag kan se skillnader från för ett år sedan och mer nu men inte för varje tio kilo. Hmm ja nu ska jag leva på detta idag! Jag är lite viktfokucerad just idag så det kommer poppa upp lite fler vikt/diet inlägg under dagen och morgondagen..

Bilderna..

Kommentarer
Postat av: Anne

Ja, Hanna det syns på dig att du gått ned i vikt, du är jätte duktig =)



Ses i möran!

2011-05-02 @ 18:06:03
URL: http://anne06.blogg.se/
Postat av: hannah

Jag ser tydligt att du blivit mycket smalare, så kul för dig! :D keep it up! /hannah

2011-05-02 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0