Shopping begär

Ullared startade mitt shopping tänk igen. Jag har slagit av det och inte alls shoppat under våren. Det är såå fint här hemma nu! Jag är helt lycklig av allt det ljusa. Syrran var här och fixade gardinerna och det var tur annars hade jag nog satt upp dom ostrukna och för långa eller lagt dom i källaren. Men nu har allt fint fått mig att gå bananas. Jag shoppade igår när jag åkte hem ifrån Stockholm också. Jag stannade på Valbo och köpte 4 linnen, två klänningar, bhar, blomkrukor, blommor, ram, låda och nya frukost skålar i glas.

Sen blev jag helt kär i det påslakarnset som Ellos har som erbjudande till vissa just nu. Hanna hade fått det och jag bara måste ha det känner jag. Därför måste jag beställa för minst 200 kronor. Det blir två bikinitoppar, en klänning och ett par gula skor. 289 kronor + frakt om inte den var gratis. Nu ska jag lura av Syrran koden, eller jag måste beställa på hennes kundnummer eftersom jag inte fått denna kod på mitt. Struligt men jag är helt hundra på att jag måste ha dom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint :)

vill se allt du shoppade på ullared sen! :)jätte nyfiken...

2011-05-16 @ 16:20:18
Postat av: Marion

Kolla om nåt här är det erbjudandet då ; http://www.rabatterat.nu/butik/Ellos/rabattkoder/

2011-05-17 @ 21:41:14
Postat av: Marion

Kolla om det du söker finns här då ; http://www.rabatterat.nu/butik/Ellos/rabattkoder/

2011-05-17 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0