Sugen

Idag är jag sugen på precis allting, choklad muffins, godis, kakor, bakelser, dricka?, saft, chips, popcorn, baguetter med ost och gurka, sova, duscha(har duschat tre gånger idag), mjukglass, munkar, sol, shopping och kärlek. Maten fixar jag galant nu! Inte ätit ett dyft fel. Massa LCHF hela långa dagen. Men solen vart är du? Shopping blir bara ett fett NEJ. Kärlek, ja tänk va härligt med en karl som bara bryr sig om mig!

Ni är sugen på frågestundssvaren och det är ju roligt. Dock är filmerna från bilen sjuk flummiga och röriga men det kanske inte gör något..

Kommentarer
Postat av: Marion

Har inte fått fram nåt mer, dessvärre :( Får nog byta inlogg iaf!

2011-05-17 @ 22:00:07
Postat av: Anna

neeej det gör inget!! :) är jätte nyfiken på svaren :)

2011-05-17 @ 22:03:41
Postat av: sanna

haha , vad rolig du är anna. jag ska kolla i helgen, nu är jag på jobbet=P

2011-05-18 @ 17:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0