Tips!!

Nu hittade jag ytterligare en grej på den där nedrans bloggen. Det här är typ den godaste köpmarinaden jag har smakat!

Syrran hade den gröna på kyckling en gång och sedan dess är jag fast! Så god! Testa och säg sen vad du tyckte. Den innehåller socker så jag ska egentligen inte äta den. Men ibland äter jag borta och då kräver inte jag av dom som bjuder att de ska göra marinaden till köttet själv. Jag är inte så strikt att jag inte kan äta socker marinad någon gång då och då. Utifall ni undrade liksom..
Bild från Ullaredsbloggen

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

mycket god marinad...använder den nästan jämt när ja äter gött eller kyclling på grillat vis :) bra skrivet om rökningen också. så sant så sant. glad ja är att ja aldrig rökt.

2011-05-09 @ 08:29:55
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0