Tjock, tjej och blond

Yes, nu har jag slutit cirkeln. Oseriösare människa än mig finns det just nu inte enligt statistiken. Tjejer tas lite oseriösare än killar. Tjocka människor tas lite oseriösare än smala människor. Blonda tjejer tas lite oseriösare än brunetter. Är detta en sanning? Det vet inte jag men statistiken säger att det ligger till på detta vis.

Jag känner inte att jag någonsin blitt behandlad som en oseriös person på grund av att jag är tjej eller tjock. Men nu får vi se om blondheten kommer att uppfylla sitt rykte..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är det färgen från Gekås? isåfall vill jag hem och använda min oxå för det ser ut att vara jättefin färg!

2011-05-21 @ 19:09:11
Postat av: Fia

Det blev ju asbra färg :) Härligt att både du o ja kommer vara blondiner i sommar :) Hihiiii

2011-05-23 @ 00:14:34
Postat av: JJonsson

Blond!!! Bow chicka wah wah

2011-05-23 @ 21:58:20
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0