Ullared inspiration 1 dagar kvar..

.. MEN vi är påväg! Jag fastnade direkt för denna fina lila servis. Jag vet inte riktigt varför men den liknar den som jag hittat på Majas. Men jag har helt enkelt fått prioriterat bort den för tillfället. Om jag blir dökär på affär´n så får jag ta ett nytt beslut då. Men visst är den fin?
Bild tagen från Ullaredsbloggen

Jag har dock hittat lite annat som jag kan tänka mig. Söta frukost skålar i vitt och svart! Jag vill egentligen ha bort alla färger från mitt kök och då passar ju dessa perfekt. Just nu har jag blåa frukost skålar hemma och trivs inte alls bra med dom. Det blir nog så att dessa skålar följer med mig hem om dom nu finns kvar i lager!
Bild tagen från Ullaredsbloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0