Ullared inspiration 2 dagar kvar

Whoopiido! Nu är vi snart där! Jag längtar som en tok! Idag åker jag ju till Stockholm, efter lite möten och sånt..

Jag har skrivit lite om klänningar och bikinis tidigare. Jag kommer även inhandla strumpor och underkläder men jag tycker inte det är lika roligt att skriva om. Koftor kommer också stå på shoppinglistan. Några fina somriga och höstiga koftor. Kan tänka mig en svart, en ljus och en i någon rolig färg. Jag vill nog inte ha någon blå som på bilden men jag hittade ingen som var i en modell jag gillar. Jag får ta och rensa ut hemma när jag kommer hem. Slänga alla som inte sitter fint och som är lite kort i armarna eller så. Alla koftor jag köper på Ullared ska vara mycket lång i armarna, inte stickas och kunna sitta bra även när jag tappat 20 kilo till.

Bild lånad från Ullaredsbloggen

Kommentarer
Postat av: C

Härligt att få shoppa loss och speciellt härligt måste det kännas nu när du blivit så smal... Jag får sikta in mig på att shoppa nästa vår istället... :-)

2011-05-12 @ 11:10:10
URL: http://minussjuttio.blogg.se/
Postat av: Skärten

Just ja... om ja glömmer de sen. Nästa vecka i Fråga doktorn så är det ett repotage om dieten du går på. Jag måste se.. ska bli spännande :) kram, ha skoj och hälsa mina små gofisar

2011-05-12 @ 21:20:51
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0