Ullared inspiration 7 dagar kvar

Wiiihoo om en vecka är jag på Ullared för första gången i mitt liv! Har ni något tips på vad jag ska köpa och inte? Vad är billigt liksom? Jag skulle så gärna vilja veta hur mycket sakerna kostar som jag vill ha. Men nej på Ullared ger man inte ut priserna på grund av konkurens mm.

Jag vet att jag måste köpa något till mina fina djur! Det jag helst av allt vill ha är en hundbädd och en katt"stuga". Hoppas verkligen dom har några enkla och enfärgade sådanna. Budgeten för djuren är 300 pix. Tror ni Ullared fixar det?!

Bilden är tagen från Ullaredsbloggen

Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

Jag köpte det där två vånings kakfatet med blommor på, ganska säker på att det kostade 59 kr :)

2011-05-07 @ 10:31:19
Postat av: Marion

Linus har en "kattstuga", men det beror ju på hur man menar med stuga. Ska kolla om ÖoB har någon bild på hemsidan så kan jag visa, annars mms:ar jag en bild.



Hittade en på Grand Prix, typ en sån här har Linus; http://grand-prix.se/product_info.php/cPath/129_131_234/products_id/2735?osCsid=3ccff4b6278e8cc72bf7837605a1d87a, köpt på ÖoB för under 100-lappen..



Han trivs jättebra i den :) Men då beror det ju på vad du vill ha för stuga :)

2011-05-07 @ 18:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0