Ullared inspiration 8 dagar kvar

Kläder är ett svårt ämne för tillfället eftersom jag ska gå ner lika mycket som jag gått ner nu, men jag känner att lite måste jag få unna mig. Typ 1000 kronor får jag "slösa" på kläder, kanske att det blir 1500. Det första jag behöver införskaffa mig är linnen i alla dess former. Jag älskar Cubus linnen men nu när jag ändå är på Ullared så ska jag självklart försöka hitta passande linnen där. Jag vill ha bra linnen men smala axelband typ 4-5 stycken, något svart och något färgglatt. Något linne med brottarrygg och långa ska dom vara. Jag har nästintill alltid ett tajt linne på mig under alla andra kläder. Just nu äger jag inte ett endaste tajt linne.
Bild tagen från Ullaredsbloggen

Kommentarer
Postat av: Linda

Cubus linnen är bäst! :)

2011-05-06 @ 09:22:57
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0