Uppe med Nilla

Jag vaknade med ett ryck 30 sekunder innan klockan ringde. Shit, solen lyser jag har glömt Nilla. Hon blev hit skjutsad för att det har hänt lite grejer i hennes familj så hon ska bo med oss ett tag framöver. Mysigt!

Vilket underbart väder det verkar bli idag! Jag hoppas det håller i sig för jag hade tänkt att jag ska betala in mig på den lokala hundklubben och träna lite hopp med mina två fluffar. Sen ska jag nog även köpa en klicker och träna lite sitt och ligg med Ballen och möjligvis även Nilla. Jag vill ha effekt på en gång när jag säger sitt och inte efter 10 sekunder. Nu ska jag lägga mig och sova lite till.. Hörs snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0