Vikken dag

Dagen började ju kvart i sex imorse så jag borde vara super trött nu. Men ikke det. Nu sitter jag i sängen och funderar lite över morgondagen. Middag blir grillad kyckling filé. Det ska bli så roligt att se hur Johan kommer att må och känns denna vecka. Jag har haft ont i magen typ halva dagen idag för att jag ska bli av med körkortet. Jag hatar att inte veta. Det kanske blev en dålig bild, man kan ju hoppas. Tack för alla era medlidande kommentarer, även om jag tycker att man får skylla sig själv när man åker fast för fortkörning oavsätt. Men jag har skärpt mig som fan med hastigheter det senaste året och idag var det verkligen bilens fel att jag körde lite för fort. Jag har lärt mig min läxa och ska inte köra Johans bil något mer. Nu ska jag köra Mitchubitchu och i den kan man åka 50 och tycka att det går hyfsat fort.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha bilens fel, du är skön. Jag blev fotat en gång men det kom aldrig nåt brev, det va iofs i Finland...men ändå :-) du kanske också har tur!

2011-05-31 @ 05:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0