Åhhh jag är så lycklig!

Jag har hittat mina glasögon OCH Nikken handledsgrejen. Fattar ni att jag var och kollade på glasögon i veckan för mina glasögon har varit borta i säkert tre månader snart och jag är sjukt less på att använda linserna hela tiden. Men nu hittade jag dom!!

Igår köpte jag ett nytt handledsgrej och då hittade jag såklart mitt gamla idag. Hur sjukt är inte dessa grejer. Är så glad att jag hittade dom idag och inte nästa vecka då jag skulle ha köpt nya glajjor. Fatta jag tjänade minst 3000 kronor idag. Lucky girl!


Här är det storröjning idag! Såå skönt att få bort all skit så nu åker allt som jag inte har tittat på under året. Om det inte är vintergrejer eller julgrejer då såklart. Blir lite Tradera fynd också. Älskar att sälja bort saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0