Älskar kvällarna i stan

De allra bästa(och värsta) promenaderna är dom på kvällen. Helst ska det vara sent, mörkt och ensam. Eller med någon som man trivs väldigt bra med. Baltazar och jag njuter båda två lika mycket av att strosa runt och kika lite i fönstren och bara umgås. Vi gick och skickade iväg några Tradera paket. Hela stan är pyntad och jag missade tyvärr julskyltningen idag, jag trodde att den skulle vara ikväll. Är ju så mysigt att gå runt och prata med folk och se alla eldar överallt.

Ikväll var kvälls prommisen perfekt!









Nu ska jag koka massor med ägg och vänta på att reprisen av Criminal Minds ska börja. Sen ska jag bädda ner mig i min nya fräsha säng och njuta av att allt är klart här hemma. Så skönt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bollnäs ftw!

2011-11-28 @ 02:34:08
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0