En da på stan med världens finaste Hanna

Gud va jag önskar att Hanna bodde nära mig! Men nu är det inte så så vi får passa på att ses mer intensivt när vi väl träffas. Vi käkade lunch på Krokanen och kikade runt lite i affärerna. Jag mår inte bra idag, känns som att jag kommer bli sjuk, riktigt jobbigt sjuk. Ont i huvudet och vill BOTA det med ett kilo godis. Får se om jag gör det eller ikke. Är inte sugen på choklad utan sura godisar med massa socker och färgämnen och gris senor iiiii.

Jag ska inte shoppa något eftersom jag ska till Ullared i december men jag kom hem med en påse från Lindex iallafall. Dock kanske något av det blir en julklapp även om jag gärna vill behålla allt själv. Jag visar vad det är när jag bestämt om jag ska behålla det eller inte.

Knäppte lite kort.. bara på mig själv i olika "speglingar" bland annat. Lite roligt..

Den osminkade bleka sanningen


On the goo


En helt vanlig Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0