En tankeställare..

Jag klickade mig in på Malins blogg nyss för att ändra om lite i kommentarfältet(design). Det var en tjej som hette Johanna som hade skrivigt några kommentarer. Jag klickade mig in på hennes blogg och hittade detta inlägg..


Jag har inte ens tänkt tanken att det är en ätstörning att inte äta. Jag måste börja äta nu. Tre gånger om dagen ska jag äta. Riktig mat. Jag börjar imorgon, inte för att det är måndag utan för att det är dax. Tänk vad några ord kan göra. Nu är jag redo. Jag tänker inte ha någon ätstörning. Jag tänker äta rätt och gå ner i vikt och MÅ BRA!

Detta är en stor grej just nu för jag äter typ 1 gång om dagen nu om ens det.

Jag tänker därför satsa 100 kronor på att göra detta. Dessa 100 kronor innebär tre MMS i en månads tid. Ja min tanke är att skicka in allt jag äter till bloggen varje dag. Det blir väll bra?! Då har ni kontrollen och jag tanken på att jag måste äta. Det känns lite naket men vafan spelar det egentligen för roll. Vill ni veta vad jag äter? Hjälper ni mig att ha koll? NU KÖR VI!!

God natt

Kommentarer
Postat av: Malin

Men Hanna! Man måste äta! Ok, jag kan också slarva med middagen ibland, men 1gång om dagen är inte bra vännen!

Kram

2011-11-28 @ 02:33:03
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: MalinÖ

Tack för all hjälp med bloggen, jag tänkte inte ens på att det såg konstigt ut förr!

2011-11-28 @ 02:41:11
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tror på dig! Härligt att mina ord kan hjälpa! :)

Jag finns här och stöttar! HEJA! :)

2011-11-28 @ 07:37:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Emma J

rolig idé! ska bli kul att se, kanske man får lite inspiration till ny mat också :)kram!

2011-11-28 @ 12:27:18
Postat av: Linnea nylander

jag kan hålla koll på dig :P så får man som sagt inspiration :) kram

2012-05-09 @ 20:54:40
URL: http://firestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0