Fars dag!

Ikväll blir det middag hos mamma och pappa. Myys! Blir fläskinnerfilé, kantarellsås och sallad för min del. Sen tjuvkikade jag i kylskåpet och såg att mamma hade köpt jordgubbar!! Åhh så gott! Lycka!

Känner mig så glad och utvilad idag. Ingen huvudvärk även om jag kan ana att den ligger och lurar någonvart i huvudet. Jag längtar till jobbet! Jag har endast en månad kvar på detta vikariat och det känns såå tråkigt. Men i veckan ska jag börja "jobba" lite på en hjälp organisation här i stan. Får se om mina pengar kan tänkas gå till dom på något vis istället eller gemensamt med Bollnäs Kids!

Jag har mys kläder från topp till tå idag..



Ny kofta från Cubus, ny halsduk från Kappahl, lila linne cubus & mysbrallor!

Kommentarer
Postat av: MalinÖ

Nähä du! Nu har jag budat på tradera och allt!

Nu vill jag ge Bollnäs Kidz en chans.

Klart du fixar det! Om du slutar vara sånt kontrollfreak och ber om lite hjälp! :P

2011-11-13 @ 20:44:41
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0