God kväll!

Jag ber om ursäkt i förväg, jag kommer inte kunna väga mig imorgon eftersom jag är i Stockholm och har glömt vågen hemma. Men jag ska verkligen försöka att ta med mig vågen till jobbet imorgon kväll så att jag kan väga mig på fredag morgon.

Idag har jag varit hos Hanna och umgåtts och donat. Sen åt jag massa mat på HoaDongen och sen åkte jag hem till Linnea igen. Hanna och Sindre hängde med hit och nu har de däckat på soffan. Linnea fixar med sin nya Ifån och jag bloggar. Trivs så bra här, med två av mina bästa vänner!

Imorgon ska vi lyxa till det och käka hotellfrukost på Scandic innan jag åker hemåt igen. Back to work! Blir ett dygnspass och sen ledig helg! Jag känner mig helt ovan att vara så här mycket ledig. Vet liksom inte vad jag ska ta mig till med all tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0