Goder kväller..

Jag är såå trött! Tänker faktiskt hoppa i säng nu. Eller jag tänker lägga mig i soffan och käka chokladmousse med hallon och kika lite på tv. Jag har några sov timmar att ta igen. La mig vid 3 tiden natten som var, sen upp och jobba idag. Jag måste bli duktigare på att gå och sova i bra tid. Nu i veckan kommer jag jobba alla dagar jag är hemma och sen vara på utbildning resten. Lördag är min nästa helt lediga dag. Det går bara runt runt runt.. tur att jag trivs så otroligt bra. Älskar att Baltazar är här med mig! Känner mig fortfarande lite skraj för att någon ska ta sig in. Varje ljud reagerar både jag och Baltazar på. Jobbigt, jobbigt som fan!

Jag struntade i att kolla på film. Orkade inte välja.

Imorgon är jag ledig! hela dagen så fort jag har slutat. Skönt! Jag behöver plocka lite hemma och kanske tar jag en soffrunda tur imorgon. Vill ha en ny, vet inte vilken. Kommer nog att byta säng också. Ta en säng som mamma och pappa har i gästrummet(en helt ny). Den är 120 och den jag har nu är 160. Kanske att de cm gör att rummet får lite mer golvyta. Vi får se. Men då måste jag ha en ny soffa, en bäddsoffa. Den på IKEA var okej men lite hård. Min soffa som jag har nu är perfekt! Men inte i min lägenhet, den är för stor. Men jag älskar att alla som kommer får plats och kan sitta bra. Men jag får kanske omprioritera. Ska nog kika på en ny iallafall. Kanske byter sängen först.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: MalinÖ

Vi vill köpa di soffa om du byter!!

2011-11-20 @ 12:09:05
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0