Lyxade till det..

Vi var och shoppade i Valbo i helgen när jag jobbade. Det var riktigt skönt att komma iväg från vardagen en sväng. Jag hade totalförbud att shoppa några kläder. Jag får inte plats med alla jag har nu och jag vill kunna handla liite i Ullared. Men det fick bli några sjalar/halsdukar. Typ 4 haha..



Vi åt lunch på IKEA som vanligt och sen fikade vi på ett litet mysigt café inne i gallerian. Vi var helt ensamma medans det var fullpackat på cafet mitti liksom. Detta var dock lite lyxigare och jag fick två ybergoda praliner, lite fusk skulle jag tro med tanke på hur söta dom var.



Vad brukar ni "fika" när ni är ute på?

Kommentarer
Postat av: Marion

Jösses, det där med lövet såg ju gott ut...



Jag brukar käka TobleroneMazarin på Krokanen... Och det har väl hänt typ tre gånger :P Är liksom inte så mycket fikamänniska känner jag :)

2011-11-11 @ 08:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0