Min inspiration just nu!

Det finns ingen person som är bättre på att peppa mig än Emma! Emma är en underbar vän som jag faktiskt har träffat genom bloggen. Tänk bara en sån sak liksom att man kan få en riktig vän här igenom. Kul som fan! Emma och jag deppar och peppar ihop. Vi förundras över hur lika vi tänker och hur jävla lika vi är i tankar och sättet och hantera saker. Eller jag gör det iallafall. Jag är otroligt glad att jag har Emma i mitt liv!

Just nu har hon striktat i 17 dagar och hon känner sig så peppad och taggad! I sommar har hon fuskat mer än hon ätit rätt tror jag så jag vet inte om det kan kallas fusk. Haft en paus är kankse ett bättre ordval.

Så här ser bruden ut!





Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Fråga henne om hon känner Roger... våran kompis från Sundsvall du vet :) Tror hon gör de. Ida.. hennes kompis gör d de :) kram

2011-11-24 @ 21:23:38
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0