Peppning

Vi kan alla behöva peppning ibland, eller krav. Jag brukar vanligtvis få panik av krav men nu har jag satt mig i en sitúation som blir lite som ett krav. Emma och jag har ju kommit överens om att vi ska uppdatera varandra om vikten varje vecka. Detta gör vi för att bli peppade, lite som ett hot men ändå peppande. Men blir mindre sugen på att fuska liksom. Nu satt jag precis och klickade runt lite på Facebook och insåg att våran grupp Sockerfri men söt ändå kan användas i samma syfte. Självklart behöver man inte vara med på just denna grej och det kanske inte blir något överhuvudtaget men jag har lagt ut förslaget så får vi se om några nappar.

I nuläget är vi 11 personer i gruppen och det tycker jag är toppen!
Hälften är mina vänner och hälften är NI som är här inne på bloggen och kikar. Så otroligt roligt! Det är ju lite lättare att "prata" där inne och få peppning och stöd från andra i samma situation liksom. Gå med nu!! Vad har ni att förlora?!

Ps. Torsdagsuppdateringarna kommer att fortsätta/börja igen på bloggen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0