Rak & lång

Jepp, det kommer jag att vara imorgon. Spännande! Nu har jag klura klart på Malins design. Hoppas hon blir nöjd. Tror att hon kanske vill byta till en mörkare lila färg och så vill hon ha med någon text. Men sen så. Då är det dax för syrrans design. Jag älskar att pilla med sånt här. Men nu när jag kommit på hur jag gör runda hörn och menyer uppe vid headern så vill jag göra om lite här igen. Men nej nu prioriterar vi andras bloggar. Har två to go, plus Malins som ska bli klar då.


Underbar bild från när jag tog en promenad vid havet häromdagen..

Kommentarer
Postat av: MalinÖ

Min blogg kommer bli SNYYYGG!! :) Du är underbar!

2011-11-26 @ 02:03:06
URL: http://malinspng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0