Trivs så himla bra

Min lägenhet är min trygghet och mitt hem. Det blev lite ruckat när någon var inne här förra veckan. Ja det är precis en vecka sedan idag. Tiden har gått fort, men ändå kan det kännas som att det var igår dom var här och rotade runt. Efter det städade jag allt, möblerade om, bytte alla tyger och tog in julen. Nu trivs jag igen.

På jobbet igår sa jag "Idag längtar jag hem för första gången på länge"! Det gjorde jag verkligen. Tidigare har jag gärna stannat på jobbet dygnet runt eller åkt till någon annan på kvällen. Men nu vill jag vara hemma. Skönt! Trodde aldrig jag skulle känna mig trygg här hemma igen för en vecka sedan. Tänk vad fort det ändras ändå.


Det går inte att fånga det mysiga på kort


Criminal Minds på tv:n


bara ett ljus som fortfarande brinner.. snart är det godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0