Faan

Jag mår inte bra alltså. Denna jävla mage. Blir tokig av att veta att jag får ont i magen av att göra mycket. Va fan ska jag göra då, ligga här hemma som någon gamling och dö. Nej, nu blir det till att vila imorgon kväll när jag slutat och träffat kontakt personen så att jag är pigg inför helgens långpass.

Jag borde ha sovit för längesen också men det är inte så lätt att somna. Ska strax lägga mig på spikmattan och hoppas att det hjälper mig att somna lugnt och skönt. Har lite bilder på kameran som jag tänkte visa er också men den ligger borta i soffan och jag sitter här på sängen. Och jag orkar inte hämta den. Yes, nu blire lite vatten och sen är det snart morgon igen gash.. Orkar inte ens läsa.

Jag kommer nog att åka till Ullared igen snart också, roligt va?! Shoppa massa roliga, fina och bra julklappar! Love it! Men först ska jag bli pigg och må bra! God natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du måste ta´t lugnt Hanna, magproblem är inte roligt att ha att göra med!

2011-10-13 @ 12:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0