Intressant

Ibland undrar man hur hjärnan egentligen fungerar. Som när jag hittade den här artikeln på Aftonbladet. Jag svarade direkt BLÄCK. Inte på grund av de orsaker som står nedan utan mer på grund av att blyerts gnisslar och är grått och tråkigt, sen hatar jag att sudda. Men bläck enligt deras beskrivning stämmer absolut mer på mig. Jag vill inte ändra och göra om så gärna. Jag vill ha rätt från början. Men jag kan ändra mig men då behåller jag det gamla pappret som en lärdom och tar ett nytt blankt papper och gör om. Jag tror inte på att sudda ut och gör om litegrann. Hmm gud va jag spårar haha..

Kommentarer
Postat av: JJonssons

Bläck :)

2011-10-07 @ 16:59:10
URL: http://jjonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0