Lovely day!

En kanon dag med världens bästa Marie. Är det inte konstigt att jag har lyckan att ha så många fina människor i mitt liv?! Det är så jävla underbart! Marie är en så härlig människa som har en åsikt om allt, vilket jag älskar. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord och vi är väldigt ofta överens. Sen här hon även två ur gulliga barn som jag har turen att få träffa ibland.

Nu sitter jag på jobbet ochh väntar på Katja som ska komma förbi på en kopp te. Jag jobbar ju all annan tid hon är hemma från Luleå så vi fick knopa ihop en dejt.



Gungning i lekparken


Baltazar fick snällt vänta vid cykeln och vagnen.


Alma lekte med alla "bebis" leksaker i sängen.


Marie hittade en tidning att slötitta i mitt i mitt kaos till lägenhet.

Sms från Marie: "Alma pratar om dagen me dej å tycker det är så himla kul att du döpt katten till Katten:D. "Vilket äventyr vi har haft" sa hon nyss, hehe."

Alma är så himla söt!


Kommentarer
Postat av: Marie Larsson

haha, vad gullig du är!



Katten är det bästa namnet nånsin tycker Alma :-)

2011-10-28 @ 21:00:58
URL: http://marranlarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0