Lyckligt lottad

Igår kväll precis när jag skrev att jag återigen satt mig i soffan så ringde Helena. Jag måste med ut och gå. Jag försökte med "Men jag är hundlös jag orkar verkligen inte gå ut". Men Helena har inget överseende med sånna protester, hon har ju två som ändå behöver ut liksom. Så jag drog på mig ett par byxor, jacka, mössa och vantar över min fina sovoutfit.

Jag blir alltid lika glad av att träffa henne, Helena du är världens bästa! Jag älskar att se dig lycklig och du kan verkligen inte sluta le just nu.

Helena kommer säkerligen bli galen av att jag la ut detta kort, men det är det enda jag har från igår haha..


Ps. Haha läste på hennes blogg vad som var det bästa med mig.. Läs ni me!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0