Nytt te

Var och handlade på LIDL idag och när jag gick förbi tehyllan så doftade det så gott att jag måste kolla efter vad det var. Det var ett Pepparmints te som kostade typ 10 kronor. Gissa om jag köpte det, yes box. SUper fräscht och gott och mycket smakrikt vilket jag gillar ibland. Dricker ju mycket grönt te och de brukar i allmänhet vara lite svaga. Nu dricker jag ju mycket vitt te också och det är ännu svagare haha.. Men detta var iaf kanon gott och jag har levt på det hela dagen. Det är inte ekologiskt och inte krav men alla teer kan ju inte vara perfekt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillas! Detta ska undersökas, galen i mint jag :)

2011-10-16 @ 23:00:42
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Marion

Jag brukar ha i två tepåsar om jag lyckats få tag i ett svagt te :)

2011-10-19 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0