Tid

Det känns som att den här dagen har varat jättelänge. Det är ju super härligt att man kan hinna så mycket på en ledig dag. Det är därför jag gillar att jobba mycket för då utnyttjar man de lediga dagarna till max. Detta för mig kan innebära en heldag i sängen med en bra bok.

Men idag när jag slutade 8 så åkte jag hem och läste min yber spännande bok. Sen hämtade jag upp Johanna och vi åkte till Dollar och köpte teer och lite annat krims krams. Sen åkte vi till skogen och plockade svamp i tre timmar. Klockan var då typ två bara. Då åkte jag och shoppade mat och pysslade lite här hemma. Ett långt bad senare lagade jag middag och matlådor till veckan. Nu sitter jag åter i soffan och längtar till klockan slår 20 så jag kan kika på 112 På liv och död.

Fem portioner fläskkotlett med Trattkantarellgräddsås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0