Torsdag

Woopido snart är det helg igen. Jag jobbar hela helgen men det känns okej. Vi ska ut på utflykt och bara ha det mysigt. Idag har en tjej gått intro med mig på jobbet eftersom jag byter jobb på måndag. Jag är så trött i kroppen nu så jag ska sova snart, sen har jag sovmorgon halva dagen imorgon. Börjar inte förrän fyra men har tvättid och den får jag inte missa igen.

Idag har jag jobbat, träffat kontakt personen över en middag på stan, damsugit lyan och möblerat om lite i min minimala hall. Det är allt jag orkar på en dag som denna. Fy va tråkigt. Jag vill vara pigg och kry igen. Här är ett kort på mig från igår när jag provade min gamla balklänning, får hålla in några dm där bak det är därför jag har händerna bakom ryggen. Med ett stort anstängt leende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha galenpanna=)

2011-10-16 @ 10:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0