Goden morgon

Idag jobbar jag eller jag går min sista dags intro. Det känns skönt, spännande men ändå lite nervöst. Som det ser ut nu kommer det inte att bli så värst mycket jobb där men nu "kan" eller vet jag i alla fall vad som ska göras och hur. Jag älskar att lära mig nya jobb. Varje gång får jag dock lite panik, tankar som dyker upp är "är det de här jag ska göra resten av livet?". Det går inte att fastna i den tankeverksamheten för jag kommer ingenvart.

Jag tycker att det är jobbigt att inte ha klart för mig vad jag vill pyssla med i livet. Eller egentligen har jag klart för mig att jag vill ha någonting eget och jobba för mig själv. Men inom vilket område är oklart. Jag vill kunna leva på det och även tjäna bra med pengar på det. Frågan är bara när och om jag någonsin kommer driva igenom mina tankar. Jag måste skaffa mig en sjukt bra budget först i vilket fall som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0