Godmorgon!

Nu är Hanna ute och springer, Loke leker på rummet och Sindre somnade precis här bredvid mig. Idag blir det nog en trip till IKEA. Jag som inte kan handla något tungt, hur ska det gå? Ljus ljus ljus..

Jag har köpt en biljett hemåt imorgon, ett måste eftersom jag jobbar min första ensamma natt imorgon kväll. Jag läste precis Aftonbladet.se och det är underligt hur de vinklar saker?

Tv-kockarna? Ni tror att det beror på dom? Allvarligt? Jag tror att det beror på LCHF dietens framfart. Bloggare som Katrin som förespråkar smörets och fettets positiva egenskaper. I min värld beror det inte på några tv-kockar. Jag undviker ju alla bakverk och i min värld gör fler och fler det. Så att människor bakar mer låter ju helt sinnessjukt för mig.

Kommentarer
Postat av: Daniela

skulle köpa smör på coop forum, men det var verkligen slut allt smör, så det är bara att leta vidare;)

2011-09-18 @ 20:05:04
Postat av: Marion

Skumt att allt smör tagit slut, men det kan ju vara som du skriver att fler fått upp ögonen för LCHF. Det sprider sig som en löpeld på jobbet :)

2011-09-21 @ 17:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0