Mary Kay

Igår kväll var jag på party hos Helena. Det var riktigt mysigt att få dofta och prova på produkterna som finns på marknaden. Syrran sålde Mary Kay förut så då hade jag lite mera koll på alla olika set och produkter. Jag köpte ingenting igår. Känner att jag inte behöver nya "skönhets produkter" just nu så då får jag lta bli att köpa det. Jag försöker ju vara lite ekonomisk. Jag kollade på mitt konto idag och jag har 6000 kronor kvar, fattar ni hur skönt det känns! Det var längesen jag hade tusenlappar kvar på kontot när halva månaden har gått. Men snart är jag pank igen så jag hushåller nogrant med pengarna jag har just nu.

Vi provade i alla fall massa produkter igår och jag gillar de allra flesta faktiskt..


Före - Efter


Jag provade en Quick fix produkt och mina ögon tårades upp totalt. Men det var normalt. Blev nog lite piggare i ögonen och humöret efter detta faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0