Nu sängen

Jag är så trött i både kropp och huvud. Dagen har varit lång och innehållsrik. Det sämsta som har hänt är att min kamera har gått sönder. Jag har nu försökt skruva upp den och fixa men det går inte. Så nyss kastade jag den i golvet, tänkte att det kanske skulle kunna funka. Men ikke det. Så nu är jag kamera lös.

Jag har kollat på resor idag. Jag vet ju inte vad jag gör framöver så det är lite vårt att bestämma något. Men jag ska iaf till Madrid i höst. Har snokat runt och hittat massor av nya recept den senaste tiden. Men idag har jag levt på choklad och en Smootie som ni kanske får recept på imorgon. Kvällen har jag spenderat ute vid ett bord i kvällssolen med Helena och Annika

Jag hade helt glömt bort uppdaten idag. Får ta det imorgon. Om jag kommer ihåg att väga mig imorgon innan jag åker iväg med Helena. Ska verkligen försöka.

Linnea och jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0