Pepp

Fan, att människor märker att jag går ner i vikt. Det är ju helt sjukt. När jag var och handlade ikväll så säger den fina kassörskan "Du har gått ner väldigt mycket i vikt va?". Jag svara som alltid lite smått chockad "öhh ja" och så får jag ett "dumt" leende på läpparna. Det syns så tydligt sa hon. Vi pratade lite om ditten och datten och hon hade själv krånglat lite med vikten upp och ner. Jag blir löjligt glad men ändå generad när någon helt okänd pratar med mig om mig själv.

Jag kan säga att detta är den femte kassörskan som har påpekat min viktnedgång. Detta kanske mera visar mitt shopping begär, men det är ändå lite roligt. Jag blir alltid lycklig och lite mera peppad att fortsätta tills jag är nöjd.
Nu ska jag ut på kvällsprommis med alla hundar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0