Rolig kommentar

Daniela om Loppis:
har börjat läst din blogg nyligen då jag surfa runt lite och hittade din blogg som jag verkligen gillar eftersom jag själv håller på med lchf, blir så inspirerad av dig, du e jätteduktig!
Förresten måste jag fråga om du var i haninge c idag, tyckte det var dig jag såg, kändes nästan som man kände dig när jag gick förbi dig;) ha det gott, 
mvh Daniela!!

Shit vad paff jag blev när jag såg din kommentar. Jag har varit i Haninge idag. Shoppade på Cubus och kikade lite på HM:). Du skulle ha sagt hej! Fast hur underligt är inte det. Haha det är verkligen så konstigt att ni vet så mycket om mig och jag vet ingenting om er som läser. Jag tänker inte på att ni finns i riktiga världen liksom..

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad coolt och roligt! :)

2011-09-17 @ 20:37:30
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: Daniela

Haha, fan vad kul, världen är verkligen liten;)

Jag tänkte faktiskt först säga hej, men sen tänkte jag att jag inte ville störa;) jag gick förbi dig med mina 2 barn som hade bråttom in till BR leksaker:)

Hoppas du fortsätter med din blogg, ha det gott, mvh Daniela från haninge;)

2011-09-18 @ 09:19:33
Postat av: MalinKalin

Kul att bli igenkänd :)

2011-09-18 @ 16:28:52
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Marion

Håller med Malin, kul att bli igenkänd:)

2011-09-21 @ 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0