Tröttmössa

Tror att jag ska hoppa i säng och sova snart. Lyckligt lottad som jag är kan jag ta med Baltazar på jobbet imorgon. Vi ska mysa hemma och sen ta en promenad med syrran och D. Jag gillar verkligen mitt nuvarande jobb.

Ett STORT GRATTIS till världens bästa syster som idag äntligen fick sin välförtjänta tjänst!!!

Ikväll när vi beställde mat så beställde jag en kebab sallad med lite röd stark sås och sen den andra vita med dill i. Han bara "ja ja jag förstår jaja", men det gjorde han såklart inte. Han gav mig ingen röd sås utan bara den starka vita såsen som jag verkligen inte gillar. Ingen i denna stad vet vad service är, blir tokig snart. Varför säger man JA när man inte fattar?! Kanske för att ingen i denna stad kommer tillbaka och klagar? Ja jag tror fan det är så. Vi kollade jag och E på en annan film, hon hade redan sett "Hur många lingon finns det i Världen?". Så vi såg den här filmen..
Vampyrer och galenskaper.. sånt som E älskar och jag, jag vet inte jag..

Kommentarer
Postat av: Marion

Gud så härligt att få ha med vovven på jobbet... Hade jag ett sånt jobb så skaffade jag hund på en gång!

2011-09-22 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0