Vart tog jag vägen?

Jag som var rolig, spontan och lite galen! Försvann jag med "vuxenheten"? Eller vad har hänt. Ansvar och livet. Jag gör nästan aldrig någonting spontant längre. Allt är planerat och inrutat. Jag har färre ideér. Känner att allt är gjort eller omöjligt. Jag försvann lite när jag slutade vara "bråkig". Jag älskade att diskutera och tycka och tänka. Men jag gör inte det längre, inte högt i alla fall. Människor tar illa upp så lätt. Jag har blitt en vek, tråkig och lite vanligare människa. Jag trivs inte i den "rollen".
Det känns tråkigt, jag känner mig tråkig, tom liksom. Jag vet inte vad eller hur jag ska göra för att få tillbaka mig.

Miss you!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bråka på! Ingen ska trängas in i en roll de inte hör hemma i! Sådäså.

2011-09-09 @ 17:12:37
URL: http://malinspng.blogg.se/
Postat av: MalinKalin

Sv: Den är nog godare på krogen men ändå helt ok tycker jag :P

Jag tycker inte att du är tråkig i alla fall! :)

2011-09-09 @ 23:57:43
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0