Fredags pyssel

Tog mig friheten att ha lite pyssla om mig själv tid nu när Vidar åkt hem. Jag älskar att tända ljus, knäppa på ett Förhäxad avsnitt och just idag fixade jag naglarna. Ikväll kommer några vänner hit och myser med mig. Vi ska prata om livet och dricka massa te.

Tar ni er tid att pyssla om er själva? Att pyssla om hemmet ser jag också som ett sätt att pyssla om sig själv. Jag trivs så himla mycket bättre när allt är rensat och i min ordning. Just nu trivs jag sådär i min lägenhet eftersom persiennerna är nere konstant och då blir det så himla litet här. Men då får jag piffa upp det med ljus och fina detaljer. Just nu kör jag på ljusgrönt, svart och vitt i stora rummet. I köket är allt vitt och svart. Har satt upp köksluckorna igen, nu vill jag ha nya handtag men det finns ju fan inte i mina storlekar. Det är väldigt vitt i mitt kök just nu. Nästan lite bländande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0