Önskelista

Jag är väldigt dålig på att önska mig saker nu för tiden. Köper ju alla saker jag vill ha själv. Upplevelser is the shit! Men jag ska försöka knopa ihop en önskelista eftersom jag har fått önskemål om det och eftersom jag fyller år imorgon.

Igår träffade jag två personer som kallade mig "tant" och sen på natten när jag var ut så träffade jag två karlar som trodde att jag var 19-21 år HA! Det var ju bara sisådär "nått år sedan"..

* En ljus musmatta som man kan skriva på. Olika meddelanden. Eller bra ord bara.

* Pepino!!

* En dag vid Havet!!

* En kväll på Långnäs!!

* En dagsutflykt!

* Hundvalp?!

* Ny lägenhet?!

* Tandblekning

* Den här tavlan..


Kommentarer
Postat av: Emma J

Haha ja att vara runt 20 är inte illa det du ;) tack igen för senast. Skitkul!!! Och GRATTIS på födelsedagen <3

2012-04-23 @ 14:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0