Idag är det kanske en stor dag

Sov asdåligt inatt eller jag tror att jag sov hela natten men jag var så himla trött när klockan ringde så jag snoosade en halvtimme. Därför hann jag inte färga håret nu på morgonen som jag hade tänkt. Nu käkar jag frukost. Mackor med Kräftost och utan smör för det är slut.

Snart kommer Lina och hämtar upp mig för en heldag i stallet.. Sen blir det grillfest hemma hos mamma och pappa. Ska bli himla roligt att hinna umgås lite och Käka massa god grillad mat. 
 
Ser ni håret eller?! Varför orkade jag mig inte upp imorse och fixade detta...

Kommentarer
Postat av: Lina

Det BLEV en stor dag! :)) Lycka till med färgningen!

Svar: TACK det kommer bli grått haha..
Hanna

2012-08-04 @ 15:49:54
URL: http://olinao.blogg.se
Postat av: Lina

Hahaha! men då blir det ju inte guldigt i alla fall :P

2012-08-04 @ 16:35:34
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0