Jag vill bli brun

Alltså förstår ni att det snart är september? Sommaren är förbi och det är snart höst. Jag älskar hösten. Jag ser fram emot massa koppar te i Johannas soffa och massa tid i stallen utan flugor. Sen alla härliga morgon promenader med Baltazar! Det kan nog vara den årstiden jag är som lyckligast. Kanske är det för att jag ogillar att vara svettig och det blir man på sommaren och även på vintern eftersom man antingen fryser eller blir för varm då. Herregud vad jag längtar till hösten!
 
Men först vill jag bli lite brun så jag har bokat en solvecka, snart, jättesnart åker jag.. shiiit!

Kommentarer
Postat av: lina

Klart du älskar hösten! Då blåser det mkt ;)

Svar: Meen jag Vet!! Underbart!!
Hanna

2012-08-25 @ 14:18:13
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0