Måndag all over..

Fattar verkligen inte vart veckorna tar vägen. Har ingen tid att slösa med. Det blir mycket jobb nu i augusti också.. men från 27 och framåt blir det back to basic. Nice. Fast just nu känns det helt okej att jobba mycket också. Vi gör ju mycket roliga saker och jag trivs bra. Baltazar kan vara med iaf halva augusti. Så den andra halvan kommer nog att kännas mycket tyngre skulle jag tro. Men det är då de.

Ikväll har jag varit hemma hela kvällen och knätorkat golvet, tvättat, diskat och lagat mat. Stekt bacon, spenat och blomkål med persiljesmör på, Mums! Nu sitter jag i sängen och ska faktiskt lägga mig och sova. Att vara ute på bus tar på mina krafter.
 
Vet fan inte när jag ska hinna gå denna vecka heller. Herregud va jag ska hinna mycket denna vecka insåg jag precis. Och stallet är enbart en gång vilket är skit trist men det är absolut bättre än inget!
 
Jag ÄLSKAR att få sova hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0