Rastlös

Blir så himla rastlös när jag har en oplanerad kväll. Tänkte hinna till stallet idag, men hann inte. Så då fick jag en måndagskväll helt för mig själv. Själv valt! Det är en hektisk vecka jag har framför mig så det var bra. Jobb såklart. 2 till jogging tillfällen, 1 långprommis med Marie, träffa tjejen jag är kontaktperson till, hälsa på min fina fina Helena!!, en helkväll med Therese på Tranan, stallet tisdag, onsdag, torsdag?, fredag?, Jag ska nog göra en korkad grej också, vi får se. Sen avslutar vi veckan med Hopptävling!!!
 
Idag har jag jobbat. Joggat det tredje passet. Tänkte gå på stan och kolla på träningskläder men den här skit stan stänger ju innan jag ens slutat typ. Så jag åkte på Granngården och kikade på ridstövlar och köpte jord. Sen planterade jag om mina blommor. Vuxet. Jag vet. Sen har jag badat. Kollat på Det Okända. Nu ska jag lägga mig på spikmattan och somna fort. Har haft ont i magen typ hela dagen, blev ännu värre efter joggningen.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fina blommorna blev! jag borde också vara så vuxen. Hittade du några stövlar? :)

Svar: Nope inga stövlar.. jag har jord om du vill ha!!
Hanna

2012-08-20 @ 22:52:30
URL: http://olinao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0